godmorgon sverige

godmorgon gott folk. nyvakna ewelna sitter och häckar vid datorn. mandows ligger i sängen å fixar lite med våra telefoner. najs. somnade inte så sent igår.. blev någon gång vid två tror jag. riktigt najs igår, förutom att kvällsplanerna blev sabbade men whatever. jag sitter och skriver i min blogg, nyvaken & jävlig. men idag blir det nog chilldag tror jag. inget inplanerat för allt folk är upptagna. eller åtminstonde några är upptagna. tråkigt. varför måste folk alltid vara upptagna på helger? fattar inte grejen lixom. kan någon förklara för mig? haha. förresten, filmerna igår var najs. Just My Luck och Mean Girls, båda med Lindsay Lohan. dom var värda att titta på. gubben på VideoTown bjöd på lite pengar också. snäll han den dära gubben asså. men nu ska jag vara lite social med mandow tror jag faktiskt. så slipper hon ligga och ha tråkigt i hennes jävligt sköna säng. jag älskar att sova i den. hihhihiih. skriver mera under dagen som går. CIAO MOTHERFUCKERS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0