FUN WEEKEND & CHILLSÖNDAG

hej hej hemskt mycket hej. sitter vid burken och chillar lite. blir så himla irriterad på datorn som inte kan öppna playahead sidan ;o  jag har inte varit inne sen i fredags och nu kan jag inte ens öppa sidan och logga in. cp. men förövrigt så har helgen varit riktigt najs. i går så vaknade jag i skaplig tid.. gick upp & käkade frulle och sen åkte jag,carrhoe och peo till någon affär. där köpte vi lite smått&gott tills kvällen. vi skulle nämligen få gäster för peo fyller 42, grattis!<3 sen kom vi hem och hela dagen gick åt att fixa här hemma och fixa oss själva såklart. sen kom alla gäster & här hemma bjöds det på paj,sallad och lite till. folket satt och snackade medans jag och carro blev uttråkade. sen lite senare kom filippa&linnea.. gjorde väl inget speciellt, kollade melodifestivalen lite och så. sen idag så vaknade jag någon gång mellan tio & elva, helt otroligt! gick upp och åt värsta frukosten, läste någon artikel från internet om Matthias Olsson, a-lagetspelare i hammarby. även min låtsasbror (a) hihhi! kilade till hallen med carro för att kolla 92ornas i-bandy match, vilket dom förlorade med 5-0. satt lite i sekritariatet med carro & C.O. hiih. stack hem och åt lite lunch och snart ska jag sticka till hallen igen för attt kolla carros sista gruppspels match! spännade. där i hallen förväntar jag mig att mandow ska vara, hon sa nämligen det så det blir lite fun att träffa älsklingen. hihi. måndag imorn, euwh. skriver något imorn.CIAO!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Spana gärna in min blogg och skriv en kommentar eller två =) Ha en trevlig söndag!

2008-03-16 @ 15:55:37
URL: http://JenniferTheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0